Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2010 13:46 - Можеш ли?
Автор: marry Категория: Други   
Прочетен: 1824 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 28.06.2010 01:39


image
Можеш ли?

Говориш сладко, мамиш нежно...

Дали би могъл.. за миг поне

думите си в реалност да превърнеш....

Лъжи ме,  предпочитам го !!

Можеш ли да ме накараш да повярвам на лъжата ти?

Да ме направиш твоя?

Да те искам , дори и да знам че е лъжа ?....

Бих ти дала всичко... само да получа малко от

щастието с теб .. независимо дали е лъжа..

Излъжи ме .. копнея за това....

Да бъда щастлива, да усетя любовта.

Макар и да не е реална,

макар и да е само в мен .....

Накарй ме да почувствам нещо различно !

Можеш ли да ме заблудиш така

 че щом те видя краката ми да треперят?

Можеш ли да ме караш да ти се подчинявам

само докато изречеш името ми?

 

Можеш ли?

Излъжи ме. Подлудяваш ме с погледа си...

Задоволи въображението ми.

Засити любопитството ми.

Очаквам лъжата ти!

Хвана ме в мрежите си.

Сеаг не си играй, няма смисъл!

Знаеш че мога, дай ми само позволение...

Излъжи ме... лъжи ме, моля те!

Жадувам да съм твоя...

Дори за кратко!

Зная че нищо не е вечно ..

Сподели този миг с мен,

тази наивна лъжа, за която така копнея.

Дай ми възможността да повярвам, че

има щастие...

Можеш ли да ми дадеш тази мечта,

която с думите си създаде?

Можеш ли да превърнеш тази лъжа

в реалност?

 

 

 

 


Тагове:   Можеш,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marry
Категория: Други
Прочетен: 223114
Постинги: 74
Коментари: 129
Гласове: 4476
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930